STÍŽNOSTI

Každý uživatel, či zájemce o službu má právo podat stížnost na kvalitu služby, nebo způsob jejího poskytování, aniž by tím byl ohrožen.

Uživatelé i zájemci mohou také podávat podněty, nápady, připomínky nebo přání k poskytované službě a mohou se tak podílet na zkvalitňování služby.

Stížnost může být podávána:

  • osobně

    • přímo pracovníkovi Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
    • ředitelce organizace
  • písemně

    • do schránky přání a stížností v místě poskytování služby
  • telefonicky

Stížnosti mohou být podávány anonymně.

Pokud není uživatel schopen stížnost sám zformulovat, je pracovník Farní charity Jindřichův Hradec povinen mu v tomto pomoci.

Lhůta na vyřízení stížností od přijetí stížnosti je 30 dnů.

Pokud s vyřízením stížnosti nesouhlasíte, je možné se dovolat k následujícím organizacím:

  • Diecézní Charita České Budějovice
  • Biskupství českobudějovické
  • Veřejný ochránce práv
  • MPSV

 

Nebyly nalezeny žádné dokumenty.