Napište nám
Vážení uživatelé napište nám Váš názor, přání, stížnost ke zkvalitnění naší služby.
Všechny informace považujeme za důvěrné a nebudou nikomu sděleny. Kontaktovat nás můžete:
- písemně: Charita Jindřichův Hradec, Archiváře Teplého 1306 /II, Jindřichův Hradec 377 01
- telefonicky: 731 604 554, 733 741 816, 731 402 982
- vyplněním níže uvedeného formuláře:
Podněty a stížnosti
Každý uživatel, zájemce o službu nebo kdokoliv ve prospěch klienta má právo podat stížnost na kvalitu služby, nebo způsob jejího poskytování, aniž by tím byl ohrožen. Uživatelé i zájemci mohou také podávat podněty, nápady, připomínky nebo přání k poskytované službě a mohou se tak podílet na zkvalitňování služby.
Stížnost může být podávána:
-
osobně
- pracovníkovi NZDM Kompas / Poradny pro lidi v nouzi / SASrd sv. Rity / Noclehárny sv. Antonína.
- ředitelce organizace
-
písemně
- do schránky přání a stížností na hlavním pracovišti/ Noclehárně sv. Antotína Charity Jindřichův Hradec nebo
-
telefonicky
Stížnosti mohou být podávány anonymně. Pokud není uživatel schopen stížnost sám zformulovat, je pracovník Charity Jindřichův Hradec povinen mu v tomto pomoci. Lhůta na vyřízení stížností od přijetí stížnosti je 30 dnů.
Pokud s vyřízením stížnosti nesouhlasíte, je možné se dovolat k následujícím organizacím:
- Diecézní Charita České Budějovice
- Biskupství českobudějovické
- Veřejný ochránce práv
- MPSV
- Český helsinský výbor