Noclehárna sv. Antonína
Kde nás najdete
Nežárecká 115, Jindřichův Hradec 37701
Otevírací doba | Ubytovací doba | |
Pondělí | 20:00 - 8:00 | 20:00 - 21:30 |
Úterý | 20:00 - 8:00 | 20:00 - 21:30 |
Středa | 20:00 - 8:00 | 20:00 - 21:30 |
Čtvrtek | 20:00 - 8:00 | 20:00 - 21:30 |
Pátek | 20:00 - 8:00 | 20:00 - 21:30 |
Sobota | 20:00 - 8:00 | 20:00 - 21:30 |
Neděle | 20:00 - 8:00 | 20:00 - 21:30 |
Muži bez přístřeší starší 18 let komunikující v českém jazyce, kteří jsou plně soběstační.
Na koho se můžete obrátit
Bc. Libuše Šimonová
vedoucí sekce osoby v krizi, sociální pracovnice
Tel.: 605 791 113
E-mail: 7boE932k4fBx5f56LTwr8Z8_Y5prRb~lW5pJ
Pro koho je služba určena

Lidé bez domova
Lidé bez domova
Kontaktní údaje
Noclehárna sv. Antonína
Typ služby
Noclehárny
Poskytovatel
Charita Jindřichův Hradec
Kraj
Jihočeský kraj
Úhrada
povinná
Způsob poskytování
ambulantní
Vedoucí služby
Bc. Libuše Šimonová
Registrační číslo služby
3034200
Aktuální kapacita - ambulantní služba
11
Poslání a cíle
Posláním služby je jednorázově poskytnout nocleh a jednoduché zázemí osobám, které v důsledku nepříznivé životní situace nemají jinou alternativu přenocování, nežli setrvat venku v prostředí pro klienta nevyhovujícím / ohrožujícím. Poskytováním noclehu, čistého prostředí k přenocování a možnosti udržovat osobní hygienu pomáháme klientovi zvýšit kvalitu jeho života, popřípadě se snáze začlenit do majoritní společnosti.
Zásady
- Rovnost - Ke každému klientovi přistupujeme nestranně. Všichni klienti mají stejná práva a povinnosti. Zaměstnanci zachovávají jednotné pracovní postupy ke všem klientům. Snažíme se předcházet upřednostňování nebo naopak k diskriminování klientů.
- Respekt - Respektujeme individualitu každého klienta.
- Individuální přistup - Ke každému klientovi je přistupováno individuálně. Během poskytování služeb bereme v potaz individuální potřeby a přání klientů.
- Důvěrnost a mlčenlivost - S klienty se snažíme navázat vztah důvěry. Všichni zaměstnanci jsou vázáni mlčenlivostí. Sdělené informace, nespadají-li do oblasti trestních činů, jsou považovány za důvěrné a nejsou nikomu sdělovány.
- Informovanost - Zaměstnanci informují klienty o jejich právech a povinnostech. Klientům je nabízeno základní sociální poradenství. Dochází k předávání informací o možnostech využití dalších návazných služeb.
Cílové skupiny
Činnosti
Fakultativní služby
Výdejna Samaritán - nouzový šatník, potravinová, hygienická a jiná materiální pomoc